Behind the scenes
T&T in een nieuw T-shirt
Alweer meer dan zes jaar geleden is T&T Data Consultancy opgericht, op 29 februari 2016. Het afgelopen jaar hebben wij daarom tijd gestoken in het herontwerpen van onze huisstijl, strategie en logo!
Alweer meer dan zes jaar geleden is T&T Data Consultancy opgericht, op 29 februari 2016. Onbewust was dit op een schrikkeldag, een bijzondere dag die bij ons iedere vier jaar extra goed gevierd wordt!
Toen ontstaan uit een passie voor data en AI. Zes jaar later nog steeds dagelijks met veel plezier aan het werk.
Data is leuk! En in de transitie naar data-gedreven werken is er niks belangrijkers dan mensen enthousiasmeren om meer met data te doen.Daarom zijn we dit jaar begonnen met het inrichten van een nieuwe huisstijl, die past bij hetgeen wij graag doen:
sharing the joy of data!
We delen graag kennis met onze trainingen uit de T&T Data Academy, maken met veel plezier data-oplossingen waar jij vrolijk van wordt, en denken graag mee hoe data een belangrijke rol kan spelen in iedere organisatie.
We hopen dat dit zich ook vertaalt in onze huisstijl: veel verschillende kleuren, soms een wat gewaagd design, en natuurlijk: confetti!
Bij een nieuwe huisstijl hoort ook een nieuwe website, diegene waar je momenteel naar kijkt. Heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!